VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA A ÚČASTI NA POBYTE
(platí len pre vybranú ponuku)

Vážení klienti,

ďakujeme Vám, že ste prejavili záujem informovať sa o možnostiach prenájmu ubytovacieho zariadenia na Slovensku. Veríme, že dokážeme uspokojiť Vaše predstavy a že si vyberiete z našej ponuky ubytovacích zariadení.
Nasledujúcich pár riadkov Vám pomôže lepšie sa zorientovať pri výbere a rezervácii objektu.


TYPY UBYTOVANIA
Naša ponuka ubytovacích zariadení pozostáva z ubytovania :
- na chatách (samostatné objekty určené pre pobyt rodín, skupín a dvojíc, ktorím vyhovuje ubytovanie
v úplnom súkromí)
- rodinné domy a penzióny (ubytovanie v časti domu, v ktorom spravidla býva aj majiteľ objektu a taktiež v ňom môžu byť ubytovaní aj ďalší hostia)
- rekreačné strediská (ubytovanie v ubytovniach, chatkách, penziónoch, atď., ktoré sú súčasťou väčšieho komplexu poskytujúceho rôzne doplnkové služby)


SEZÓNA A MIMOSEZÓNA
Letnou sezónou sa väčšinou rozumie obdobie od 23.6. do 8.9., zimnou sezónou obdobie od 15.12. do 30.4. Letná mimosezóna je spravidla od 30.4. do 23.6. a od 8.9. do 30.9. a zimná mimosezóna od 30.9. do 15.12.
Obdobia sezóny a mimosezóny sa môžu pri jednotlivých ubytovateľoch líšiť.


DĹŽKA POBYTU A POČET OSOB
Dĺžku pobytu a počet osôb si určujete sami, len v niektorých prípadoch je nutné si objednať minimálnu dĺžku pobytu a počet osôb (o výnimkách sa informujte na našej stránke pri konkrétnom objekte, na našom telefonickom čísle alebo osobne v CA PERUN).
Pobyty na jednu noc nerealizujeme!


KAPACITA
napr. 1x3, 2x2+1, S+1 - jedna trojlôžková izba, dve dvojlôžkové izby s prístelkou a spoločenská izba s jedným lôžkom.


REZERVÁCIA POBYTU
Rezervovať Vami zvolený objekt je možné cez internet, telefonicky, osobne v CA PERUN , alebo u našich províznych predajcov.
Po rezervácii pobytu (cez Internet) Vám do 24 hodín (v pracovných dňoch) potvrdíme Vašu objednávku na Vašu e-mailovú adresu, v prípade telefonického objednania Vám príde poštou.


OBSADENOSŤ OBJEKTU
Aktuálnu obsadenosť resp. rezervovanosť objektu máte možnosť zistiť buď priamo na stránke pri danom objekte, alebo v CA PERUN.
V prípade akýchkoľvek nejasností nás bez váhania kontaktujte a telefonicky alebo e-mailom si overte obsadenosť objektu.


ÚHRADA POBYTU

Po potvrdení Vašej rezervácie platíte iba preddavok. Preddavok tvorí väčšinou cca 40% z celkovej ceny pobytu a v záujme platnosti rezervácie pobytu je potrebné ho uhradiť do dvoch pracovných dní, poukážkou typu "Vklad v hotovosti na účet v Tatrabanke", osobne v našej agentúre, alebo u našich províznych predajcov
č. účtu: 262 117 1725/1100
suma: výška preddavku
var. symbol: Vaše priezvisko.

V prípade úhrady preddavku poukážkou Vám odporúčame odfaxovať potvrdený ústrižok z poukážky na naše faxové číslo, čím nám okamžite dáte najavo úhradu preddavku,(platba poukážkou sa na našom účte prejaví cca až po štyroch dňoch od uhradenia) a my Vám môžme definitívne potvrdiť Váš pobyt. Pokiaľ nemáte k dispozícii fax, využite faxové služby, ktoré ponúka každá pošta.

Zostatok celkovej ceny pobytu uhradíte buď priamo na mieste majiteľovi objektu/ubytovateľovi alebo vkladom na jeho účet ešte pred nástupom na pobyt.


UBYTOVACÍ PREUKAZ
Potvrdením o uhradení preddavku je pre Vás ústrižok z pošty, prevodný príkaz z banky, alebo príjmový doklad, ktorý je Vám vystavený pri osobnej platbe.
Po potvrdení Vašej úhrady preddavku Vám vystavíme Ubytovací preukaz (pri platbe priamo u nás Vám ho vystavíme hneď) a zašleme Vám ho na Vami udanú adresu v dvoch exemplároch, z ktorých jeden Vás poprosíme potvrdiť a zaslať späť na našu adresu.
Poukaz starostlivo uschovajte, pretože pre Vás predstavuje potvrdenie rezervácie pobytu, obsahuje záväzné informácie o termíne pobytu, o počte a údajoch prihlásených osôb. Ďalej obsahuje informácie o objekte - presná adresa- meno a kontakt na majiteľa objektu resp. ubytovateľa
V neposlednom rade je potvrdením pre ubytovateľa že ste klientom našej agentúry.

Podpisom Ubytovacieho preukazu potvrdzujete, že údaje o počte osôb, termíne nástupu a zariadení súhlasia s Vašou objednávkou. Všetky údaje na ubytovacom poukaze sú záväzné pre každú zo zúčastnených strán, a akékoľvek zmeny je možné realizovať iba po dohode s našou agentúrou.


STORNO REZERVOVANÉHO POBYTU
Keďže život prináša aj neočakávané zmeny, a Vy z akýchkoľvek dôvodov nemôžete nastúpiť na zarezervovaný pobyt, máte právo na zrušenie pobytu s určitým storno poplatkom.
Výška storno poplatku závisí od toho, ako dlho pred začiatkom pobytu nahlásite jeho zrušenie
60 a viac dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok 50% zálohovej platby.
30-60 dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok je 65% zálohovej platby
10-30 dní pred nástupom na pobytí: storno poplatok je 80% zálohovej platby.
10 a menej dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok je 100% zálohovej platby.


NÁSTUP NA POBYT
Niekoľko dní pred plánovaným nástupom na pobyt sa telefonicky spojte s ubytovateľom (týka sa chát a chalúp) a dohodnite sa na presnom čase nástupu a na mieste stretnutia.
Majiteľovi resp. ubytovateľovi objektu sa preukážete Vaším Ubytovacím preukazom, uhradíte mu zostatok celkovej ceny pobytu. Ak ste zostatok celkovej ceny uhradili už vopred, predložte aj doklad o jeho zaplatení.
Pokiaľ všetky skutočnosti súhlasia, majiteľ Vám odovzdá kľúče od objektu.
Majiteľ má právo vyžiadať si pre zápis do knihy hostí údaje, aspoň o jednom dospelom účastníkovi pobytu.


ZMENA POČTU OSÔB NASTUPUJÚCICH NA POBYT

Počet osôb uvedený na Ubytovacom preukaze je záväzný a je možné ho meniť iba po konzultácii s agentúrou PERUN
Nie je možné, aby bola akokoľvek prekročená celková kapacita ubytovacieho zariadenia.
Ak na pobyt, bez predchádzajúcej konzultácie s agentúrou, nastúpi väčší počet osôb ako je uvedené v Ubytovacom preukaze alebo ich počet presahuje celkovú ubytovaciu kapacitu objektu, je ubytovateľ oprávnený neodovzdať zákazníkovi objekt do užívania.
Obdobne je oprávnený postupovať aj v prípade, keď zákazník počas pobytu svojvoľne zvýši dohodnutú obsadenosť objektu.(V tomto prípade nemá zákazník nárok na žiadnu náhradu nákladov, spojených s prenájmom objektu.)


POŠKODENIE UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Zákazník zodpovedá za to, že po skončení pobytu odovzdá objekt a jeho zariadenie v pôvodnom stave a bez poškodenia.
V prípade,že počas pobytu dôjde k poškodeniu ubytovacieho zariadenia, má ubytovateľ právo nevrátiť klientovi kauciu, ktorú môže na začiatku pobytu žiadať od klienta (o výške prípadnej kaucie Vás samozrejme budeme informovať pri rezervácii objektu).
V prípade bezproblémového ukončenia pobytu Vám bude prípadná kaucia v plnej výške vrátená.


MOŽNÉ PROBLÉMY
Ak vznikne pri nástupe alebo počas Vášho pobytu oprávnený dôvod na reklamáciu, /iná kvalitatívna a kvantitatívna vybavenosť objektu ako je uvázdaná v katalógu, konflikt záujmov s ubytovateľom a pod./ prosím ihneď kontaktujte agentúru PERUN /na mobilných číslach/ a informujte nás o vzniknutom probléme. Okamžité kontaktovanie agentúry PERUN je nevyhnutné pre zaevidovanie a promptné riešenie Vašej reklamácie.
V prípade neuskutočnenia Vášho pobytu výlučne vinou ubytovateľa, máte samozrejme nárok na vrátenie Vášho preddavku v plnej výške.

Teraz si stačí už len vybrať........

Prajeme Vám príjemný pobyt.