Vážení klienti,
ďakujeme Vám,
že ste prejavili záujem informovať sa o možnostiach prenájmu ubytovacieho zariadenia
na Slovensku. Veríme, že dokážeme uspokojiť Vaše predstavy a že si vyberiete
z našej ponuky ubytovacích zariadení.
Nasledujúcich pár riadkov Vám pomôže lepšie sa zorientovať pri výbere a rezervácii
objektu.
TYPY UBYTOVANIA
Naša ponuka ubytovacích zariadení pozostáva z ubytovania :
- na chatách (samostatné objekty určené pre pobyt rodín, skupín a dvojíc, ktorím
vyhovuje ubytovanie
v úplnom súkromí)
- rodinné domy a penzióny (ubytovanie v časti domu, v ktorom spravidla býva
aj majiteľ objektu a taktiež v ňom môžu byť ubytovaní aj ďalší hostia)
- rekreačné strediská (ubytovanie v ubytovniach, chatkách, penziónoch, atď.,
ktoré sú súčasťou väčšieho komplexu poskytujúceho rôzne doplnkové služby)
SEZÓNA A MIMOSEZÓNA
Letnou sezónou sa väčšinou rozumie obdobie od 23.6. do 8.9., zimnou sezónou
obdobie od 15.12. do 30.4. Letná mimosezóna je spravidla od 30.4. do 23.6. a
od 8.9. do 30.9. a zimná mimosezóna od 30.9. do 15.12.
Obdobia sezóny a mimosezóny sa môžu pri jednotlivých ubytovateľoch líšiť.
DĹŽKA POBYTU A POČET OSOB
Dĺžku pobytu a počet osôb si určujete sami, len v niektorých prípadoch je nutné
si objednať minimálnu dĺžku pobytu a počet osôb (o výnimkách sa informujte na
našej stránke pri konkrétnom objekte, na našom telefonickom čísle alebo osobne
v CA PERUN).
Pobyty na jednu noc nerealizujeme!
KAPACITA
napr. 1x3, 2x2+1, S+1 - jedna trojlôžková izba, dve dvojlôžkové izby s prístelkou
a spoločenská izba s jedným lôžkom.
REZERVÁCIA POBYTU
Rezervovať Vami zvolený objekt je možné cez internet, telefonicky, osobne v
CA PERUN , alebo u našich províznych predajcov.
Po rezervácii pobytu (cez Internet) Vám do 24 hodín (v pracovných dňoch) potvrdíme
Vašu objednávku na Vašu e-mailovú adresu, v prípade telefonického objednania
Vám príde poštou.
OBSADENOSŤ OBJEKTU
Aktuálnu obsadenosť resp. rezervovanosť objektu máte možnosť zistiť buď priamo
na stránke pri danom objekte, alebo v CA PERUN.
V prípade akýchkoľvek nejasností nás bez váhania kontaktujte a telefonicky alebo
e-mailom si overte obsadenosť objektu.
ÚHRADA POBYTU
Po potvrdení Vašej rezervácie platíte iba preddavok. Preddavok tvorí väčšinou
cca 40% z celkovej ceny pobytu a v záujme platnosti rezervácie pobytu je potrebné
ho uhradiť do dvoch pracovných dní, poukážkou typu "Vklad v hotovosti na
účet v Tatrabanke", osobne v našej agentúre, alebo u našich províznych
predajcov
č. účtu: 262 117 1725/1100
suma: výška preddavku
var. symbol: Vaše priezvisko.
V prípade úhrady preddavku poukážkou Vám odporúčame odfaxovať potvrdený ústrižok z poukážky na naše faxové číslo, čím nám okamžite dáte najavo úhradu preddavku,(platba poukážkou sa na našom účte prejaví cca až po štyroch dňoch od uhradenia) a my Vám môžme definitívne potvrdiť Váš pobyt. Pokiaľ nemáte k dispozícii fax, využite faxové služby, ktoré ponúka každá pošta.
Zostatok celkovej ceny pobytu uhradíte buď priamo na mieste majiteľovi objektu/ubytovateľovi alebo vkladom na jeho účet ešte pred nástupom na pobyt.
UBYTOVACÍ PREUKAZ
Potvrdením o uhradení preddavku je pre Vás ústrižok z pošty, prevodný príkaz
z banky, alebo príjmový doklad, ktorý je Vám vystavený pri osobnej platbe.
Po potvrdení Vašej úhrady preddavku Vám vystavíme Ubytovací preukaz (pri platbe
priamo u nás Vám ho vystavíme hneď) a zašleme Vám ho na Vami udanú adresu v
dvoch exemplároch, z ktorých jeden Vás poprosíme potvrdiť a zaslať späť na našu
adresu.
Poukaz starostlivo uschovajte, pretože pre Vás predstavuje potvrdenie rezervácie
pobytu, obsahuje záväzné informácie o termíne pobytu, o počte a údajoch prihlásených
osôb. Ďalej obsahuje informácie o objekte - presná adresa- meno a kontakt na
majiteľa objektu resp. ubytovateľa
V neposlednom rade je potvrdením pre ubytovateľa že ste klientom našej agentúry.
Podpisom Ubytovacieho preukazu potvrdzujete, že údaje o počte osôb, termíne nástupu a zariadení súhlasia s Vašou objednávkou. Všetky údaje na ubytovacom poukaze sú záväzné pre každú zo zúčastnených strán, a akékoľvek zmeny je možné realizovať iba po dohode s našou agentúrou.
STORNO REZERVOVANÉHO POBYTU
Keďže život prináša aj neočakávané zmeny, a Vy z akýchkoľvek
dôvodov nemôžete nastúpiť na zarezervovaný pobyt, máte právo na zrušenie pobytu
s určitým storno poplatkom.
Výška storno poplatku závisí od toho, ako dlho pred začiatkom pobytu nahlásite
jeho zrušenie
60 a viac dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok 50% zálohovej platby.
30-60 dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok je 65% zálohovej platby
10-30 dní pred nástupom na pobytí: storno poplatok je 80% zálohovej platby.
10 a menej dní pred nástupom na pobyt: storno poplatok je 100% zálohovej platby.
NÁSTUP NA POBYT
Niekoľko dní pred plánovaným nástupom na pobyt sa telefonicky spojte s ubytovateľom
(týka sa chát a chalúp) a dohodnite sa na presnom čase nástupu a na mieste stretnutia.
Majiteľovi resp. ubytovateľovi objektu sa preukážete Vaším Ubytovacím preukazom,
uhradíte mu zostatok celkovej ceny pobytu. Ak ste zostatok celkovej ceny uhradili
už vopred, predložte aj doklad o jeho zaplatení.
Pokiaľ všetky skutočnosti súhlasia, majiteľ Vám odovzdá kľúče od objektu.
Majiteľ má právo vyžiadať si pre zápis do knihy hostí údaje, aspoň o jednom
dospelom účastníkovi pobytu.
ZMENA POČTU OSÔB NASTUPUJÚCICH NA POBYT
Počet osôb uvedený na Ubytovacom preukaze je záväzný a je možné ho meniť iba
po konzultácii s agentúrou PERUN
Nie je možné, aby bola akokoľvek prekročená celková kapacita ubytovacieho zariadenia.
Ak na pobyt, bez predchádzajúcej konzultácie s agentúrou, nastúpi väčší počet
osôb ako je uvedené v Ubytovacom preukaze alebo ich počet presahuje celkovú
ubytovaciu kapacitu objektu, je ubytovateľ oprávnený neodovzdať zákazníkovi
objekt do užívania.
Obdobne je oprávnený postupovať aj v prípade, keď zákazník počas pobytu svojvoľne
zvýši dohodnutú obsadenosť objektu.(V tomto prípade nemá zákazník nárok na žiadnu
náhradu nákladov, spojených s prenájmom objektu.)
POŠKODENIE UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Zákazník zodpovedá za to, že po skončení pobytu odovzdá objekt a jeho zariadenie
v pôvodnom stave a bez poškodenia.
V prípade,že počas pobytu dôjde k poškodeniu ubytovacieho zariadenia, má ubytovateľ
právo nevrátiť klientovi kauciu, ktorú môže na začiatku pobytu žiadať od klienta
(o výške prípadnej kaucie Vás samozrejme budeme informovať pri rezervácii objektu).
V prípade bezproblémového ukončenia pobytu Vám bude prípadná kaucia v plnej
výške vrátená.
MOŽNÉ PROBLÉMY
Ak vznikne pri nástupe alebo počas Vášho pobytu oprávnený dôvod na reklamáciu,
/iná kvalitatívna a kvantitatívna vybavenosť objektu ako je uvázdaná v katalógu,
konflikt záujmov s ubytovateľom a pod./ prosím ihneď kontaktujte agentúru PERUN
/na mobilných číslach/ a informujte nás o vzniknutom probléme. Okamžité kontaktovanie
agentúry PERUN je nevyhnutné pre zaevidovanie a promptné riešenie Vašej reklamácie.
V prípade neuskutočnenia Vášho pobytu výlučne vinou ubytovateľa, máte samozrejme
nárok na vrátenie Vášho preddavku v plnej výške.
Teraz si stačí už len vybrať........
Prajeme Vám príjemný pobyt.